Pes 14 Pc Oyunu Artık Piyasaya Sürüldü Ama

Pes 14 Pc Oyunu Artık Piyasaya Sürüldü Ama  



                                                                       

                                                 evet ama dedik çünkü pes 14 oyunu beklendiği gibi güzel olmadı.benim gibi düşünen fazla kişi olduğundan pes14 gerçekten beklenen kaliteyi veremedi , oyunu daha çok fifaya benzettikleri savımızı nerden buluyoruz . şurdan buluyoruz oyunun içindeki bir kareden örnek verebilriz. fifada orta sahada topu aldıktan sonra rakip kaleye doğru koştugunuzda oyun bir anda heyacane kapılıp hızlanıyor bunun aynısı pes 14 oyununda karşımıza çıınca ben kolu bırakıp '' bune dedim fifa mı oynayacağım  pes mi '' o günden beri pes 14 oynamıyorum .pes 14 orjinal sitesinde ve formunda bu şikayetimi diğer oyuncular gibi dile getirdim ve bize hak verip oyunun gerçekten vasat olduğunu ilan ettiler. bundan sonra ne yapılır tabiki pes 15 bekleyeceğiz. pes 14 ne kadar güncellenip düzeltilir merak konusu.